Csak azért fizessünk, amit használunk

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. szeptember 4.
Megosztás

Biztos sokan érezték már azt, hogy a birtokunkban lévő eszköz sokkal többre képes annál, mint amire használják.
Előfordul ez mobiltelefonokkal, számítógépekkel, fényképezőgépekkel, stb.

Egy vállalat életében is előfordulhat, hogy előfizet segédrendszerekre, amikre szüksége van egy bizonyos probléma megoldásához és nem tudja, hogy annál sokkal több problémát is meg tudna oldani azzal, mint azt tervezte.

Az Onbox esetében is megtörténhet, hogy nem minden funkciójáról tudnak ügyfeleink, ezért adunk tanácsokat a rendszer használatával kapcsolatban. Így ki tudják azt használni teljes mértékben. Segítünk megérteni és külön kérés esetén személyre szabott oktatást is tartunk arról, hogy a csapatmunkát hogyan lehet hatékonyabbá tenni az Onbox rendszerével.

képzés

Proaktívan állunk hozzá az együttműködéshez.
A rendszer felállításában segítségét nyújtunk. Például már az elejétől segítünk az adataik, dokumentumaik, leveleik és kapcsolataik költöztetésében a régiről a mi rendszerünkbe.

Ügyfélszolgálatunk elérhető magyar nyelven munkaidőben emailen és telefonon, és pár előfizetésünk mellé munkaidőn kívül is nyújtunk telefonos segítséget.

És milyen előnyei vannak a hatékony és átlátható kommunikációnak? A jól megtervezett folyamatoknak több pozitív hatása is lehet:

  • Az összetett és nehéznek tűnő problémákat le tudjuk bontani kisebb feladatokra. Ehhez például a Feladatlista funkció nagy segítség az Onboxon.
  • Meg tudjuk tervezni és nyomon tudjuk követni az időnket. Ehhez a munkatársak naptárjaihoz történő hozzáférés nyújt segítséget.
  • Rugalmasan tudjuk megbeszélni a feladatokat és elképzeléseinket megbeszéléseken, melyek szervezéséhez nagy előny, hogy az Onbox rendszerében átlátjuk a tárgyalók foglaltságát, és az előbb említett munkatársak idejét.
  • Rendszeres emaileket, emlékeztetőket tudunk kiküldeni úgy, hogy nem felejtjük el őket. Az Időzített levélküldés remek társ ebben.
  • Gondolatainkat és meglátásainkat az Onbox rendszer elhagyása nélkül tudjuk leírni magunknak a Jegyzetek funkció használatával. Rendszerezetten jutunk hozzájuk, elkülönítve őket a piszkozatoktól.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Megosztás

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. szeptember 4.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Saját szerveren működjön a levelezése egy cégnek vagy harmadik féltől vásárolja meg?

A cégeknek növekedésük során egyre több dokumentumot és emailt kell kezelniük. Ahhoz, hogy cégen belül a munkatársak megosztott dokumentumokat érjenek el és minden felhasználó a cégét képviselve tudjon levelezni, szükségük van egy levelezőrendszerre, és igény esetén egy közös, akár felhő alapú dokumentum tárhelyre.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. augusztus 28.

Miért váltsunk üzleti email címre?

Képzeljük el, amint egy (pl. biztosítási) tanácsadó leül elénk, elmond pár érdekes ajánlatot számunkra, felkelti az érdeklődésünket, de van még bennünk kétely, szeretnénk később dönteni, ezért megadja a névjegyét nekünk.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. augusztus 9.

Miért nem a “waterfall model”

A vízesés modell többszintes elképzelése a következőkből áll: rendszerkövetelmények majd szoftverkövetelmények tisztázása, ami után következik az elemzés majd a programtervezés és csak azután a kódolás. Ezt követi egy tesztelési fázis, mielőtt piacra bocsátanák a rendszert.

Krisztián Augusztini
Junior Product Manager at Onbox
2019. július 21.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét