A kialakult helyzetnek lesznek nyertesei is - interjú Varga Istvánnal

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 27.
Megosztás

„Ez a helyzet nem jelenti az offline végét, de valamilyen értelemben mégis jelentősen átalakítja az emberek és a cégek gondolkodását, jövőbeli működését.” Táv-interjú sorozatunk harmadik részében Varga Istvánt, a Business Flow alapítóját kérdeztük.

Varga István Busiess Flow

Ki Varga István? Hogyan mutatnád be önmagad 5 szóban vagy egy bővített mondatban?
A vállalkozók fejlődését szolgálom, ezért hasznos eszközöket fejlesztek számukra, mint a Business Flow, a Business Energy üzleti közösségek, vagy az Értékesítők Napja konferencia sorozat. Pályafutásomat multinacionális vállalatoknál kezdtem, így dolgoztam FMCG piacon, gyógyszeriparban, és a pénzpiacon is vezetőként, valamint vezetők vezetőjeként. Büszke vagyok a páromra és 2 gyermekemre, akik arra inspirálnak, hogy olyan dolgokat hozzak létre, amelyre méltán ők is büszkék lehetnek.

Emberileg hogyan éled meg napjainkat?
Alkalmazkodom a helyzethez - azt a szemszöget keresem, amiből a legjobb perspektíva nyílik számunkra. Ezt szinte minden helyzetben meg lehet találni, csak végig kell gondolni az új kereteket és a lehetőségeket. Véget ért egy korszak és egy új kezdődik el, ami jelentősen átrendezi az életünk prioritásait. Ez a helyzet nagyon sok eddig működő örök érvényűnek gondolt szabályt felülír és átrendez. Én rugalmas típus vagyok, aki könnyen alkalmazkodik - hamar feltalálom magam az új szituációkban. Definiálom az új kereteket és a játékszabályokat, és ezek szerint kezdem újra. Másnak is ezt javaslom...

Hogyan éled meg szakmailag?
Ez a helyzet nem jelenti az offline végét, de valamilyen értelemben mégis jelentősen átalakítja az emberek és a cégek gondolkodását, jövőbeli működését. Mi pillanatok alatt átálltunk az offline üzleti találkozókról az online-ra, mert ezek a keretek adottak. Amikor a jelen krízis helyzetnek vége lesz - mert semmi nem tart örökké - másképp fogunk gondolkodni és tevékenykedni. A jelen helyzet olyan készségeket és módszereket fejleszt ki mindannyiunkban, amiket eddig nem ismertünk, nem próbáltunk, vagy idegenkedtünk tőle. A jövőben ezekre sokkal jobban fogunk támaszkodni - pl.: az online kommunikációs platformok használata utazás helyett.

Hogyan kezeled a kialakult helyzetet a munkád során, csak az ami publikus?
Számomra nagyon izgalmas ez a helyzet, egy új kihívásként tekintek rá. A csapatommal, valamint az üzleti közösségünk tagjaival lehetőségként kezeljük ezt a helyzetet, mert az is. Amikor a szabályok átíródnak, a piac is átrendeződik - aminek lesznek vesztesei, de nyertese is. Mint mondtam, mi egy pillanat alatt átálltunk online-ra, hiszen olyan eszközrendszert fejlesztettünk a vállalkozásunk támogatására, amely ezt könnyen lehetővé tette. Egy hét elteltével nem a krízishelyzet tűzoltásával foglalkozunk, hanem a növekedésen dolgozunk, hogy minél több vállalkozót tudjunk a helyes szemszögre átállítani. Változik a világ, nekünk is változnunk kell. Erre nem mindenki lesz képes, vagy hajlandó, de fel kell ismernünk, hogy nincs más választásunk.

Milyennek látod az általad képviselt szervezetet 3 - 6 hónap múlva?
Mivel nagyon hamar átálltunk az "új keretekre" és ez a helyzet felpörgeti a kapcsolatépítési és együttműködési igényeket, én bizakodó vagyok és növekedést tervezek. Jelen tények is ezt igazolják, hiszen néhány héten belül több új üzleti klubunk is elindul - természetesen online. Szerintem duplájára fog nőni ez idő alatt a vállalkozói közösségünk.

Mit üzennél annak, aki most nem tudja mihez kezdjen?
Csatlakozzon egy üzleti közösséghez, amelyik számára szimpatikus. Ez nem csak a túlélését fogja jelenteni, hanem kihat a pozitív hozzáállására, a helyes piaci stratégia kialakítására, és az új irányok meghatározására is. Itt szövetségeseket, megfelelő kapcsolatokat, inspirációt és támogatást fog kapni, amire szüksége is lesz.

Megosztás

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 27.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Más anyagi és lelki helyzet elé nézünk - interjú Tóth Lajossal

„Hogy sérülések nélkül át tudjuk vészelni ezt az időszakot, egy teljesen más szemléletet kell magunkra öltetünk.” Táv-interjú sorozatunk második részében Tóth Lajost, életvezetési tanácsadót és a Lélekkávézó alapítóját kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 26.

A megmaradás a tét - interjú Gulyás Józseffel

"Rá kellett jönnöm, hogy a fontosnak vélt ügyek néha két mondattal telefonon vagy online is elintézhetők." Táv-interjú sorozatunk első részében Gulyás Józsefet, a KKVHÁZ vezetőjét kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 25.

Együtt, de mégis külön

Először is tisztáznunk kell, a home officeban dolgozóktól nem elvárható a szigorú irodai 9-től 17 óráig tartó munkaidő. Ez a munkarend egyszerűen nem így működik. Mivel az emberek nem ugyanabban az irodában tartózkodnak, nem ugyanabban az időszakban töltik le a 8 órás munkaidejüket, így nehezebb a projektek összehangolása. Ezért szükséges, hogy határidőket szabjunk és szigorú adminisztrációt vezessünk az elvégzendő feladatokról. Ezeket a koordinációkat betartva gördülékenyen tud haladni a munka.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 24.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét