Mire van szükség egy KKV napi működéséhez?

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 3.
Megosztás

Levelezés, naptár, címtár, tárhely

Levelezés

Kezdjük a levelezéssel. A mai világban nem elég, ha profik vagyunk abban amit csinálunk, hanem annak is kell látszanunk. A piaci megjelenésnek tükröznie kell, hogy mennyire vagyunk jók és megbízhatóak a szakmában. Ha rendelkezünk üzleti e-mail címmel pontosan ezt a hiteles, szakmai hatást tudjuk elérni és az ügyfelek bizalmának megszerzését is megkönnyíteni.
Nagy átlagban az emberek szeretik, ha a szolgáltatás vagy termék amit használnak ad valami pluszt, valami mást, mint a megszokott. Nincs ez másképp a levelezéssel sem, az onbox levelező rendszerében feladatlistákat tudunk létrehozni, amit e-mailen keresztül elküldhetünk és az elvégzett feladatokról visszaigazolást is kapunk, így egy projekt alakulását könnyen nyomon tudjuk követni.

KKV digitális eszköz

Naptár

Naptárt már az elődeink is sok száz évvel ezelőtt használtak. Így könnyen felmerülhet a kérdés, miért is olyan különleges, milyen egyedi lehetőséget kínál ez a naptár nézet?

Nagyon fontos, hogy a csapatunkat produktívan tartsunk, különösen most, amikor a távmunka fénykorát éljük.

Éppen ezért nagyon hasznos, a naptár funkciói között megtalálható közös naptár nézet, ahol látható a munkatársak napirendje. Így a közös ráérés függvényében egyszerűen lehet tervezni a megbeszéléseket, amely időpontja mindenkinek megfelelő.

Címtár

A címtár funkció segít tárolni és rendszerezni a kontaktokat. Lehetőség van tagek létrehozására, így könnyen átlátható, hogy egy-egy területen mely képviselőivel vagyunk kapcsolatban. Nyomon követhetjük a közös eseményeket, levélváltásokat, illetve megjegyzéseket írhatunk partnerinkhez, ezzel elősegítve,hogy például ne felejtsük el hol találkoztunk vele vagy milyen ajánlatot kell elküldeni a részére.

Tárhely

A tárhely szolgáltatásban tárolt fájloknál fontos, hogy szabályozni tudjuk ki és milyen jogosultsággal fér hozzá és kinek van lehetősége a tartalmak megosztására. Ezzel a lehetőséggel munkatársainkkal egyszerűen, de mégis kontrolláltan megosztható megtekintésre vagy szerkesztésre bármelyik fájl vagy mappa. Így próbálunk átláthatóbbak, kezelhetőbbek, biztonságosabbak lenni mint a versenytársaink.
Ez nagyon jó módszer az online együttműködésre, hiszen közösen szerkeszthetjük vagy megjegyzéseket fűzhetünk egyidejűleg a projektekhez. Tapasztalatunk alapján, az emberek számára nagyon fontos, hogy segítsenek nekik elindulni a szervezeti változás útján.

A legtöbb változás kényelmetlen, mert szokatlan és bizonytalan. De ha van valami amiért érdemes változtatni, az az egyszerűbb és átláthatóbb kommunikáció. És az Onbox pontosan ezt ígéri.

Ha szeretnél még több érdekességet olvasni kövess minket a facebook oldalunkon!

A kép illusztráció.

Megosztás

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 3.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Dupla műszak, otthon

Úgy gondolom a gyerekeknek van egy különleges képességük, amivel megérzik mikor van egy szülőnek életbevágó telefon hívása, kötelező videó meetingje vagy valami sürgős, halaszthatatlan dolga. Természetesen a gyerekeknek is ezekben a helyzetekben van a legnagyobb szükségük a szülőre. Éhen vagy szomjan akarnak halni, másik mese csatornára kell váltani, új zoknit kell felvenni, esetleg a mosdóból kiabálnak, hogy végeztek a ,,napi rutinnal".

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. március 31.

Otthon, édes otthon, ugye? - interjú Tajti Zoltánnal

„Van előnye az online oktatásnak, de a tanulási/tanítási folyamat alapvető hozzávalója a személyes kapcsolat. Talán még fel is értékelődik a jelentősége.” Táv-interjú sorozatunk negyedik részében Tajti Zoltánt, angol tanárt és mesekönyv írót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 30.

A kialakult helyzetnek lesznek nyertesei is - interjú Varga Istvánnal

„Ez a helyzet nem jelenti az offline végét, de valamilyen értelemben mégis jelentősen átalakítja az emberek és a cégek gondolkodását, jövőbeli működését.” Táv-interjú sorozatunk harmadik részében Varga Istvánt, a Business Flow alapítóját kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. március 27.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét