Színjáték az élet - interjú Holczinger Szandrával

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 1.
Megosztás

„A kezdeti időszakban nagyon nehezen viseltem, hogy a pörgős színházi élet, a próbák és előadások kavalkádjából egyik pillanatról a másikra otthon találtam magam a négy fal között.” Táv-interjú sorozatunk kilencedik részében Holczinger Szandrát, színésznőt kérdeztük.

Holczinger Szandra
forrás: Meglepetés Magazin

Ki Holczinger Szandra?
Sziasztok, Holczinger Szandra vagyok, magyarországi német származású színésznő. Színészi hivatásom mellett, más területeken is tevékenykedem, óvodapedagógus és német nemzetiségi nyelv és irodalom szakos bölcsész végzettséget is szereztem. Több színitársulat tagja vagyok, de a budapesti József Attila Színház az anyaszínházam, ahol hét éve láthat a közönség különböző szerepekben.

Emberileg hogyan éled meg napjainkat?
A kezdeti időszakban nagyon nehezen viseltem, hogy a pörgős színházi élet, a próbák és előadások kavalkádjából egyik pillanatról a másikra otthon találtam magam a négy fal között. Azt hiszem ekkor fogtam fel igazán, hogy nagy a baj. Napokig gyötrődtem, majd beláttam, hogy ez a helyzet is hozhat lehetőségeket. Ez az időszak elgondolkodásra ösztönöz, lelki megtisztulásra, és azt gondolom az eddigi értékrendem is változott.

Hogyan éled meg szakmailag?
Mivel minden színház bezárta kapuit, ezért más módot kellett találni, hogyan tartsuk a kapcsolatot a közönséggel. Színházi keretek között készítünk videókat, ezek témái különböző előadások, így nézőink információkhoz juthatnak, kicsit szórakozhatnak és betekintést nyerhetnek mindennapjainkba. Egy reklámfilm rendhagyó otthoni forgatását is elvállaltam, izgalmasnak találom, hogy az adott helyzet milyen kreatív művészi és technikai megoldásokra ösztönzi a kollégáimat. Részt veszek irodalmi művek felolvasásaiban, mellyel a digitális oktatást segíthetem. Vannak saját tanítványaim is, akikkel online németórákat tartunk, illetve megtaláltak fordítási munkák is, jelenleg SOS Gyermekfalvak leveleit fordítom németre. Szóval nyíltak számomra új kapuk és lehetőségek, nem unatkozom.

Hogyan kezeled a kialakult helyzetet a munkád során, csak az ami publikus?
Természetesen át kellett alakítani a korábban megszokott napirendünket. A férjem itthonról dolgozik, ezért szinte egész nap együtt vagyunk, aminek nagyon örülök, mert azelőtt csak ritkán adódott ilyen alkalom. Kialakítottuk a saját időbeosztásunkat, hogy ne zavarjuk egymást munka közben. Ez viszonylag jól működik, így tudunk időt szakítani a közös főzésekre és filmnézésekre is.

Milyennek látod az általad képviselt szervezetet 3 - 6 hónap múlva?
Reménykedem benne, hogy a világban az egyensúly és a rend hamarosan helyreáll és újra láthatom a családom többi tagját, a barátaimat és a kollégáimat. Nagyon hiányzik a színház és a színjátszás, ezért bízom benne, hogy ha előbb nem is, de ősszel újra színpadra állhatok.

Itt láthatjátok, milyen előadásokon találkozhattok Szandrával.

Mit üzennél annak, aki most nem tudja mihez kezdjen?
Minden rosszban van valami jó! Erre a jóra érdemes koncentrálni és megragadni minden lehetőséget, hogy ezeket a nehéz napokat könnyebben elviselhetővé tegyük. Segítsünk másoknak, így magunknak is segíthetünk és próbáljuk meg aktívan, de lehetőség szerint otthon eltölteni ezt az időszakot. Én így teszek.

További érdekes tartalmakért kövessetek minket a facebook oldalunkon és instagramon!

Megosztás

Magó Botond
Sales vezető
2020. május 1.

További érdekes tartalmakért kövessen minket a facebook oldalunkon és instagramon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Hetente legfeljebb 1 hírlevelet küldünk, a hírlevélről egy kattintással bármikor le lehet iratkozni.

Mégiscsak analóg lények vagyunk - interjú Orosz Gáborral

„A fejlődés folyamatos, és ezekben a napokban a legtöbb szervezet túlélése azon múlik, hogyan adoptálódik a folyamatos változásokhoz. Ezeket a változásokat pedig folyamatos tanulással lehet lekövetni.” Táv-interjú sorozatunk nyolcadik részében Orosz Gábort, termékfejlesztési vezetőt kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 28.

Miért ajánljuk az Onboxot az értékesítőknek, tanácsadóknak

Ügyfélként elvárható, hogy a szolgáltatók oda figyeljenek ránk és a zökkenőmentes együttműködésre. Éppen ezért szolgáltatóként is ezt az értéket képviseljük, és igyekszünk kellő figyelmet fordítani az érdeklődőkre és vevőinkre. Tudjuk, hogy sokszor elég egyetlen apró hiba és az ügyfél már is a konkurenciánál köt ki. Mi próbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ez ne következzen be.

Réti-Balogh Barbara
Sales támogató
2020. április 24.

Harc 12 év munkájáért - interjú Mihucza Dénessel

„Szinte egyik percről a másikra kellett megteremteni a „home office” tárgyi feltételeit. Az új munkarend kialakításánál fő szempont volt, hogy ügyfeleink továbbra is elégedettek maradjanak, és ne érje őket semmiféle hátrány.” Táv-interjú sorozatunk hetedik részében Mihucza Dénest, okleveles közgazdászt, könyvelőt és adótanácsadót kérdeztük.

Magó Botond
Sales vezető
2020. április 21.

Az Ön igényeire fejlesztve

Próbálja ki az Onbox rendszerét